ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

En mysig dag på stan

Publicerad 2016-04-30 14:30:00 i Allmänt,

Jag vaknade runt 9-tiden, gick upp och tog mig en välbehövlig dusch. Sedan gjorde jag iordning lite frukost och avnjöt den samtidigt som jag bläddrade lite smått i några av veckans tidningar. Riktigt bra start på dagen. Jag och mamma gick ner en sväng på stan vid 10:30, för att kika lite i butikerna. Jag fick med mig lite saker hem, bland annat kommande födelsedagspresenter, som jag dessvärre inte kan visa upp här. Jag vill ju inte avslöja något. Vi passade även på att ta en god fika på kaféet, Tre Torn, i stan. Det är riktigt fint och trevligt där, de har dessutom riktigt god fika. Vi delade på en god citron-marängpaj, den var så god. Tre Torn är sannerligen ett av mina favoritställen här i stan - garanterat.

Nu är vi precis hemkomna igen och jag tänkte gå ut på en promenad. Senare i eftermiddag ska pappa och jag en sväng till farmor & farfar. Efter det ska jag och T handla till i kväll, då vi ska grilla.

Knäppte några mobilbilder, därav inte bästa kvalitén.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela