ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Valborg

Publicerad 2016-04-30 21:25:06 i

Nu har vi precis ätit en god grillad måltid. Vi begav oss till Maxi runt 17-tiden och handlade varor som vi sedan grillade. Innan det var, som jag tidigare nämnde, pappa och jag en sväng hos farmor & farfar. Det var så kul att få träffa dem igen, det var ett tag sedan. Vi fikade, pratade om allt möjligt som hänt på sista tiden med mera. Runt 16-tiden åkte vi hem för att förbereda oss inför kvällen. Nu är vi proppmätta här och ska sätta på några program som vi inte har hunnit se tidigare i veckan. Det blir en lugn kväll för vår del, och det tackar jag inte nej till. Det är verkligen behövligt efter den här fullspäckade veckan.

Jag bjuder på en massa matbilder i kväll. Titta & njut.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela