ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Härlig dag

Publicerad 2016-06-27 22:59:00 i Allmänt,

Jag har precis gått in på mitt rum och lagt mig bekvämt med datorn i famnen. Den här dagen har varit riktigt härlig. Jag vaknade vid kl. 08:30 av att alarmet ringde (jag går upp relativt tidigt när jag är ledig för att inte vända på dygnet), dock var jag hur trött som helst och somnade till en stund igen efter frukost. Jag vaknade sedan runt kl. 11 och då hade även Julia tagit sig upp. Vid kl. 14:00 kom vår syssling, Anton, hit och hängde med oss under dagen. Vi lirade lite fotboll, lekte med kaninerna, cyklade och tramsade oss. När klockan började närma sig sju kurrade våra magar till, vi bestämde oss för att beställa en familjepizza som räckte till hela familjen. Det smakade förträffligt bra med pizza en dag som den här, alla blev vi mätta och belåtna. Nu ska jag kika lite på fotboll, England-Island och sedan krypa till kojs.

Här nedan följer några bilder tagna under dagen.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela