ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Godmorgon torsdag

Publicerad 2016-03-31 12:13:45 i Allmänt,

En favoritbild från i höstas ute vid farmor och farfars stuga, då dimman låg på så tjockt och fint över sjön.

Det är redan torsdag och den kommer jag att till stor del spendera hemma i lägenheten, eftersom att vi just nu i kursen håller på med en gruppvis uppgift (bara en övning, ej obligatorisk) och två av dem fått förhinder, bestämde vi oss för att skippa skoldagen helt. Vi behöver varandra på plats, och det blir svårt om alla i gruppen inte kan närvara. Även om jag tycker om att gå upp i tid på morgonen, för att sedan ta mig vidare till skolan, tycker jag om att kunna ta en så kallad "day-off" ibland - det uppskattas. Jag tänkte ta tag i att städa hela lägenheten och sedan ta mig en springtur på gymmet. Senare i eftermiddag kommer T hem och då ska vi förbereda kvällsmaten som blir, TACOS! Så gott!

/ Amélie​

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela