ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

NIKE - Mot gymmet

Publicerad 2016-03-31 16:09:38 i Allmänt,

Här ovan är bilder på mina snygga och färglada löparskor. De är hur bekväma och bra som helst, och de har en mycket bra dämpning. Det är viktigt för mig att skorna har en bra dämpning, i och med att jag har haft problem med mina knän. Med de här skorna orkar jag springa flera kilometer - det kan jag lova er. Nu tänkte jag bege mig till gymmet för en springtur på löpbandet, det ska bli riktigt skönt, men det bästa är känslan efteråt när man sprungit klart de där kilometerna.

Om ni är nyfikna och vill finna de här skorna, tryck på länken i bilden högst upp, så tar den er vidare till en sida där ni kan köpa dem.

Ha det gött!

/ Amélie

Kommentarer

Postat av: guldlock

Publicerad 2016-03-31 16:19:47

Vilka dunderfina skor 😃

Postat av: Ameliealmen

Publicerad 2016-03-31 18:32:22

Ja, visst är de fina! ☺️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela