ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Adventsfika&Glögg

Publicerad 2016-11-28 12:18:44 i Allmänt,

I dag vaknade jag upp med solsken utanför mitt fönster. Till frukost blev det risgrynsgröt som blev över från i går. Jag älskar kall och dagen-efter-risgrynsgröt, jag tycker den får en helt annan smak. Mums. Sedan dess har jag inte gjort mer än att gosa med Zingo och slappa framför TV:n. Skönt.

I går kväll åkte pappa och jag en sväng till farmor & farfar. Där bjöd de på advents/kvällsfika och vi satt länge och pratade. Vi hade det trevligt som vanligt och när klockan närmade sig 22:00 begav vi oss hem igen. När vi kom hem tog jag mig en kopp glögg och tittade på några avsnitt av Andra Avenyn, innan jag släkte lampan och tackade för dagen.

Senare i kväll ska jag & T tillbaka till Kalmar igen. I veckan har jag grupparbete, vi ska fortsätta jobba med vår kampanjproduktion. Det ska bli så kul nu när vi har de flesta bilderna och börja sätta ihop det hela till en helhet. Jag hoppas det här blir riktigt bra nu och att vi uppnår vårt mål med vårt koncept. Nåväl, det är ingen anledning att grunna på det för mycket. Jag vet att det i slutändan kommer gå bra.

Så fint uppdukat hos farmor & farfar.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela