ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Fudge - 3 ingredienser

Publicerad 2016-11-29 15:24:00 i

För er som tycker om att baka, speciellt till jul, men inte riktigt känner att tiden räcker till. Då kan jag rekommendera er att göra de här simpla fudgen, bestående av endast tre ingredienser och som snabbt går att göra. Den här tillhör en av mina favoriter och jag testade först göra dem förra året, vilket resulterade till att det blev några i år med. Receptet har jag funnit på Jennys Matblogg. Istället för att följa hennes recept till 100% har jag gjort på mitt sätt. Jag har bytt ut den mörka chokladen mot hälften vit- och hälften mjölkchoklad. Sedan har jag toppat med hackade bitar av polkagrisar. Man kan även toppa med godsaker som smarties, hackad daim, nötter, torkade bär och så vidare. Prova er fram och se vad som faller er i smak.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela