ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Äntligen är helgen här!

Publicerad 2016-10-29 12:14:18 i Allmänt,

Godmorgon den här strålande och fina lördag. I natt har jag sovit gott och kunnat slappna av efter gårdagens hemtenta. Så himla skönt att ha den gjord och kunna lägga den bakom sig. Nästa vecka återstår endast de justeringar som är kvar att göra på produktion 2. Det ska bli spännande att se hur det slutgiltiga resultatet blir. Men nu har jag precis tagit en dusch och ska precis äta lite frukost. I eftermiddag kommer äntligen våra kompisar, Johan & Hanna, hit och vi ska ha en riktigt trevligt helg tillsammans.

Ha en fin lördag!

/ Amélie

Kommentarer

Postat av: ammiesvardag

Publicerad 2016-10-29 21:36:27

Gud va gott!

Postat av: Ameliealmen

Publicerad 2016-10-30 09:30:04

Ja, verkligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela