ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Yu&Me

Publicerad 2016-10-27 17:45:00 i

Jag älskar den här tiden på året, när kylan smyger sig fram och höstgarderoben bara växer med nya kläder. Nu i veckan fann jag en tröja som jag länge letat efter. Jag har suttit flera timmar framför datorn i hoppet att finna en sådan här tröja, vips som det var dök den upp i butiken, Haga Hem, här i Kalmar. Självklart slog jag till direkt, utan att ens prova den. Den kommer garanterats att användas noggrant nu i vinter.

​/ Amélie

Kommentarer

Postat av: ammiesvardag

Publicerad 2016-10-27 19:09:26

Gud va snygg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela