ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

I morgon är sista dagen - Ta chansen nu!

Publicerad 2017-12-04 19:17:23 i Amélies recept, Egna tankar om,

Det närmar sig slutet för röstningen till blogg.se-priset. I morgon är det nämligen sista röstningsdagen, 5/12, så nu gäller det att lägga en röst på din favorit bland alla finalister. Det här är så spännande & att jag är en av finalisterna kan jag knappt tro själv. Jag är så glad, tacksam & energifylld tack vare den här nomineringen som resulterade till finalplats. Wow. Tack ni som har röstat på mig, det betyder så otroligt mycket. Jag har verkligen kämpat för att ta mig hit. Vissa stunder har det känts tufft, jobbigt men jag har inte givit upp. Jag kan, vill & drömmer om att arbeta med det här i framtiden. 
 
Jag skulle uppskatta så himla mycket om DU ville lägga en röst på mig. Nedan finner du länk till röstningen.  
 
Till RÖSTNING
 
Tryck på bilderna för att ta dig till receptet. 
Magiskt krämig chokladbollsglass som är svår att få nog av. Älskar du glass & chokladbollar kommer du att gilla den här kombinationen.  
 
Alltså paj med banan, salt kolafyllning & maräng - hur gott?
 
Eller kanske en smulig & smidig blåbärssmulpaj som har ett knaprigt & karamellaktigt täcke. Rackarns så gott!
 
En pampig dröm bestående av bananglass med mandel & kolasås samt brownie gjorda på svarta bönor. Yes! 
 
En av mina absoluta favoriter bland alla goda kladdkakor, vit choklad- & oreokladdkaka. Alltså det finns inga ord att beskriva hur god den här är.  
 
Tack på förhand!
 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela