ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

TJUGOFEMTE PRAKTIKDAGEN

Publicerad 2017-12-18 17:58:00 i Min praktik 2017,

 Fyra dagar kvar. Alltså va? Min praktik har givit mig så mycket. Jag har fått äran att träffa en mängd trevliga begåvade människor som inspirerat mig. Mitt självförtroende har stärkts till ytterligare en ny nivå. 
Alarmet ringde 06:30, jag var helt jäst i huvudet och visste knappt var jag var när jag vaknade. Huh, ibland är inte morgonen på min sida men jag tog mig upp i alla fall. Åt frukost under filten framför datorn och kom igång i lugn och ro. Tog bussen, sedan tunnelbana och var på plats vid åtta. Jag var bland de första som kom dit, så jag kände mig åtminstone inte sen. Haha. 
(null)
 Dagen har rullat på fint som vanligt. Framåt eftermiddagen var jag så trött i huvudet och packade sedan ihop efter en åtta timmars lång arbetsdag. Samtidigt som det här är så kul tar det verkligen på mina krafter, men det är det värt. Jag har så mycket som väntar framöver och kommer jobba mitt bästa för att uppnå mina mål. Jag är på god väg nu och är taggad på livet på ett annat sätt.  
(null)
 
Än så länge har jag hunnit äta, prata i telefon med Teodor och tittat på serier. Det känns som att jag slumrar när som helst. Så, godnatt.
 
/ Amélie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela