ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

TJUGOSJÄTTE & TJUGOSJUNDE PRAKTIKDAGEN

Publicerad 2017-12-20 17:03:00 i Min praktik 2017,

Ni har väl inte missat det här gudomligt goda recept på min julbakelse? Tryck på bilden för recept.

Förkylning, du kom ju verkligen så lägligt just nu mitt under min sista praktikvecka i Stockholm och i julförberedelsen. Blöhhh. De här två dagarna har jag arbetat hemifrån på grund av förkylning, huvudvärk och ont i kroppen. Att sitta på en kontorsstol, omringad med andra människor och se glad ut är inte aktuellt i det läget. De flesta på redaktionen har åkt på någon form av förkylning och ett flertal är nerbäddade hemma. Det är alltså inte så konstigt att även jag blivit smittad igen. Förhoppningsvis slipper jag det på julafton, nu är det vila som gäller. I morgon ska jag tillbaka igen och arbeta hela dagen på plats, på fredag arbetar jag fram till lunch därefter går mitt tåg. Wiho! Så nära hemfärd nu och jag längtar så.

Jag har inte så mycket att tillägga från de här två praktikdagarna. Men utöver det så har jag packat ihop mina saker. Förberett hur jag ska kunna få med allt utan att väskan ska explodera av överfyllning. 
 Bilden till vänster kommer bli årets julkort, där nya familjemedlemmen Lumi är modell. Så söt!
 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela