ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Där lugnet är

Publicerad 2017-07-10 22:11:00 i Egna tankar om,

I morse tog jag bilen upp till stugan där momo & mofa just nu befinner sig. Vi har hunnit med att handla mat, leta efter en kalv som rymt men förmodligen tagit sig hem igen, gått skogspromenader och ätit en god grillad kvällsmåltid. Mofa gjorde sina goda kycklingben och momo hittade lite kantareller innan som hon gjorde en god stuvning på. Riktigt mat. Nu ska vi njuta av den fina havsutsikten och bara umgås.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela