ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Drömgod Jordgubb-&Fetaostsallad

Publicerad 2017-07-10 13:00:00 i Tillbehör,

Förra veckan åt vi av den här drömgoda jordgubb- & fetaostsalladen. Den är perfekt som tillbehör till en grillad måltid och ger en uppfriskande smak. Den är dessutom hur enkel som helst att göra, det enda som behövs är: spenatblad, färska skivade jordgubbar, finhackad färsk basilika & smulad fetaost. Blanda allt i en serveringsskål och avsluta med att strö över olivolja - det gör susen. Tips är att blanda en skvätt balsamvinäger med olivoljan och strö över. Det gifter sig fint med jordgubbarna.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela