ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Vad mer gjorde vi i går?

Publicerad 2017-07-03 15:16:00 i Utflykter,

Vår sista aktivitet i går ägde rum i Vittskövle. Klockan 16:30 hade vi bestämt tid med en person som har hand om självplockning av jordgubbar. Mamma & jag har länge velat plocka jordgubbar själva och de här är dessutom ekologiska. Toppen. Där spenderade vi en timma ungefär, dock väntade vi oss att det skulle ta längre tid, men jordgubbarna var så pass stora att vi kom där ifrån tidigare med alla våra 15 kg. Två hinkar & en bunke fulla med jordgubbar fick vi med oss hem. I går på kvällen rensade vi dem och i dag ska det kokas sylt. En riktigt trevlig gårdag med mycket skoj.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela