ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Honungsscones

Publicerad 2017-06-26 14:07:44 i Bröd, Mellanmål,

Scones är en av de första bakverken jag bakat. Jag minns hur vi bakade det på hemkunskapen & hur enkelt det var att göra. Det bästa av allt var att vi själva fick smaka det som vi hade bakat & jag kände en speciell känsla när jag fick smaka det jag själv hade bakat. Ännu i dag kan jag känna den där härliga känslan när jag bakar scones. Här hemma tycker vi det är gott som mellanmål med en klick färskost på. Mums. Den här gången skapade jag ett nytt recept med sådant jag tycker skapar en härlig smakkombination. Här är dem, mina honungsscones.

Receptet finner ni nedan.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela