ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

En fördjupning i...

Publicerad 2017-03-29 16:29:47 i Allmänt,

I dag hade ingen av oss skola på dagen, så vi passade på att gå en lång runda upp till Hansa City & kika lite i butikerna där. Vi tog även en lunch på IKEA innan vi begav oss vidare hem igen. Nu har jag krupit ner under min filt i soffan & tänkte strax baka lite. Jag har ett sådant baka-sug som jag brukar få ibland.

Klockan 16:00 drar en ny kurs för mig igång. Jag har sökt en kurs utanför mitt program, kan man säg. Det är en fördjupning i digital fotografering. Jag tänkte passa på att fördjupa mig mer i kameran & dess funktioner. Jag vill bli bättre & nu när möjligheten finns tänkte jag utnyttja den. Jag tycker det ska bli jättekul. Kursen varar i tio veckor & är enbart på eftermiddagarna/kvällarna. Toppen. Jag kommer alltså hinna med båda mina andra kurser samtidigt som jag läser den här.

Senare i kväll står det fajitas på menyn. Galet gott. I morgon åker vi båda hem till Ljungby & stannar över helgen innan en ny vecka drar igång.

Titta så vackra blommor vi stötte på under promenadens gång.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela