ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Hemmagjord Pan Pizza (Vego)

Publicerad 2017-05-04 19:29:00 i Maträtter, Vegetariskt,

Jag tycker att maten smakar så mycket bättre när jag själv har tillagat den, dekorerat den med alla vackra grönsaker & andra tillbehör. Något som jag tycker är extra roligt att göra är hemmagjord pizza. Den här gången blev det pan pizza i en vegetarisk-version av hawaiipizzan. Riktigt smakligt & gott. Dessutom hur enkelt som helst att göra själv, det enda som tar tid är själva jäsningen, men det är det så värt. Här har ni tips på en god måltid till morgondagens fredagsmys.

Receptet finner ni nedan.

​/ Amélie

Kommentarer

Postat av: bellss

Publicerad 2017-05-04 17:30:59

Det ser så gott ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela