ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Amélies Julkalender 2017

Publicerad 2017-11-30 12:15:00 i Amélies Julkalender 2017,

När jag var liten fick både jag och min syster en varsin choklad-julkalender samt hade vi en gemensam julkalender med olika saker i varje dag. Det kunde vara allt från ett föremål eller en bakdag med mamma. Vi båda älskade det och för mig är det ett minne som ligger mig varmt om hjärtat. Jag vet att inte alla har tillgång till en julkalender, därför har jag själv skapat en till er här på min blogg. I den gömmer det sig så mycket som ni inte vill missa, den enda ledtråden jag kan ge är att det handlar till stor del om bakning. Jag tror att ni kommer älska den. Från och med i dag, den 1/12 fram till 31/12, kommer ni få ta del av vad som kan tänkas gömma sig i dagens lucka. Jag hoppas att ni tycker om den. Just nu syns bara datum fram till den 24/12. Det kommer specialnummer de sista dagarna på året. 

Varje dag, från och med i morgon, klockan 09:00 kommer dagens lucka komma ut här på bloggen. Håll utkik!

 
/ Amélie
 
 
 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2017-11-30 20:01:18

SÅ kul med en kalender!
Kolla in min julkalender imorgon. Du kommer inte att ångra dig!

Svar: Ja, älskar julkalendrar! Det ska jag göra!
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela