ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Cookie Dough- & Kaffelyx

Publicerad 2017-11-24 10:17:13 i Desserter,

För det är fredag & dagen är värd att lyxa till lite extra. Här är en smidig liten dessert med kakdeg- & kaffeglass. Hur gott som helst. Kakdegsreceptet kommer från mina CHOCHOLATE CHIP COOKIES, men jag har adderat 1 dl kakao i degen för att få en härlig chokladsmak. Hoppas att ni alla får en fin fredag! 
 
Receptet finner ni nedan. 
I botten gömmer sig ännu mer bitar av kakdeg. Så gott!
 
 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2017-11-24 12:49:29

Wow, vad gott det ser ut! :D

Svar: Kan jag lova att de är! Riktig simpel dessert men smaken sitter!
Amélie Almén

Postat av: Caroline

Publicerad 2017-11-24 15:55:21

Så gott det ser ut. :)

Svar: Tack fina du!
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela