ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

En dröm som går i uppfyllelse

Publicerad 2017-11-22 16:02:00 i Allmänt, Amélies recept,

Det här är en dröm som går i uppfyllelse. För ett år sedan hade jag inte kunnat föreställa mig att jag skulle vara där jag i dag är. Jag är så otroligt tacksam att jag haft mina nära och kära som har stöttat mig under tiden jag mådde så dåligt. Det har blommat fram en ny och starka människa i mig. Jag trivs väldigt bra med mig själv. Det är en mening jag aldrig trott att jag skulle kunna säga. 

När jag hade blivit nominerad av er fina människor till Årets mat- & bakblogg här på blogg.se blev jag så glad. Tack för alla nomineringar. Ni anar inte hur glad jag är. Nu har jag gått vidare till slutröstning tillsammans med ett gäng andra talangfulla bakbloggare. Skulle jag vinna det här skulle ännu en stor dröm för mig gå i uppfyllelse. Den resan jag har gjort för att ta mig hit där jag i dag är börjar bli bekräftad på riktigt. Det känns som att allt fler uppskattar det jag gör och delar med mig av. Mina recept och mina bilder är som min dagbok här på bloggen. Jag gör det för min skull, men också för er. Jag vill kunna inspirera andra till att baka, laga mat eller livet i allmänhet. Lyckan att kunna inspirera andra är verkligen speciell. 

Om ni vill lägga en röst på mig vore det guld värt. Jag har hittat min grej här i livet, något som jag är bra på och känner mig trygg i. Det här är min dröm och något jag vill arbeta med i framtiden. Tack för din röst. 

 

Tryck på bilden för att ta dig vidare till röstningen. Längst ner på sidan finner du texten "Klicka häääär", tryck för att ta dig vidare.

  

/ Amélie

Kommentarer

Postat av: Emnitus - Mode

Publicerad 2017-11-22 19:35:19

så sugen jag blev på att baka en paj nu när jag såg foton på en massa gott =)

kram

Svar: Det tycker jag att du ska göra! Så gott med paj 😍
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela