ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Inspiration till helgfrukosten

Publicerad 2017-10-14 08:56:00 i Frukost,

God morgon! Hoppas att du har sovit gott & är redo för en härlig helg. Starta dagen på bästa sätt med en stabil & mättande frukost. På helgerna brukar vi lyxa till det lite extra, sova ut & fixa iordning en god frukost/brunch. Jag är en riktig frukostmänniska & MÅSTE äta frukost annars blir jag ingen trevlig typ...
 
I dag ska jag ta det lugnt, vila ut efter de senaste fullspäckade dagarna som jag har arbetat med mitt skolprojekt. Det tar på mina krafter men det är så roligt. Jag får nya ideér hela tiden & vill ännu mer. Nu ska jag göra iordning en god frukost & titta på något bra program. Ha en fin lördag! 
 
Låt dig inspireras av bilderna nedan. 
 
Amerikanska pannkakor är något som uppskattas hemma hos oss. Vi brukar ha mängder med frukter, keso, grädde eller annat gott som tillbehör. 
 
Men det roligaste tycker jag är att fixa iordning fruktfatet & duka. 
 
Och ännu mer amerikanska pannkakor, men här dracks det även en bärig smoothie till. Mums! 
 
Fast våfflor är nog ändå det godaste att äta som helgfrukost. Gahh! Så himla gott & en massa grädde till det. 10/10. 
/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela