ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Lakritslyx - En lyxig liten dessert

Publicerad 2017-10-19 11:00:00 i Desserter,

Här mina vänner är en lyxig liten dessert. Den är smidig att få ihop & behöver inte tvunget se perfekt ut. Det är ju smaken som räknas. Är du en lakritsälskare, precis som jag, kommer du älska den här desserten. Kombinationen av vitchoklad & lakrits = dröm - i min värld. Om du inte är så förtjust i lakritssmaken tar du bara bort den ingrediensen i kolasåsen, så får du vitchokladmousse med kolasås. Två flugor i en smäll. Hur bra som helst. Hoppas det smakar!
 
Receptet finner du nedan. 
 
 
/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela