ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Fudgebollar med Vit Choklad

Publicerad 2018-04-22 10:30:39 i Godis,

God förmiddag den här härliga söndag. Jag gick upp redan klockan 04:35 för att agera taxi åt mormor & morfar som reser till Amsterdam i dag. Så himla härligt med en liten semestertripp under våren. Jag vet att de kommer få det underbart. När jag hade lämnat dem strax efter klockan fem åkte jag hem & somnade om till klockan nio. Då gjorde jag mig en god frukost, se min Instagram @ameliesrecept, & åt framför serier. Härlig start på morgonen. I dag tänkte jag passa på att dela ännu ett ljuvligt gott recept på fudgebollar, de blev ju en succé, men den här gången med vit choklad. Jisses så gott!

 Receptet finner ni nedan. 

 
/ Amélie
 


Kommentarer

Postat av: bylijo.se

Publicerad 2018-04-24 10:13:42

De ser jättegoda ut.

Svar: Tack så mycket! 🤗
Amélie Almén

Postat av: bylijo.se

Publicerad 2018-04-24 10:13:44

De ser jättegoda ut.

Postat av: bylijo.se

Publicerad 2018-04-24 10:13:45

De ser jättegoda ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela