ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

DIY - Dumle

Publicerad 2018-03-02 10:39:09 i DIY,

 
 

Fredag! Jiho, bästa dagen på hela veckan enligt mig. Kvällens planer blir att gå på Hockey med Teodor, äntligen har vi fått ihop ett tillfälle som passar oss båda. Ska bli så kul. Men innan dess väntar några punkter på min checklista som måste bockas av. Kanske inte det roligaste men något som kommer gynna mig när det är gjort. Det jag prioriterar först är att få ut dagens recept som många önskade recept på när jag ställde frågan på min Instagram @ameliesrecept. Låt mig presentera min version av DIY Dumle. Perfekt till helgens gottigheter. 

 Receptet finner ni nedan. 


/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela