ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Kärleksmumskladdkaka

Publicerad 2018-03-26 15:01:00 i Kladdkakor,

Här har ni universums godaste Kärleksmumskladdkaka. OBS! Kan innehålla spår av kärlek. Hehe. Jag är ingen kärleksmumsfantast gentemot min pojkvän Teodor som älskar kakan. Den här bakade jag för hans skull med extra mycket kaffe som han tycker om. Jag kan garantera att det här är godare än originalet, åtminstone enligt er som gillar det mer kladdiga. Hoppas att ni fått en bra start på veckan!

Receptet finner ni nedan. 

 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: Noomi

Publicerad 2018-03-26 18:09:51

Men åh, så gott det ser ut! Typ två bästa kakorna, fattar inte varför jag aldrig tänkt på att mixa dem! :)

Svar: Jaa, så himla gott!
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela