ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Påskbollar med gömma

Publicerad 2018-03-23 08:09:26 i Högtider,

Äntligen fredag. Hoppas att er vecka har varit bra hittills. Jag har haft fullt upp med både flyttstädning, planering, skolarbete & känner mig mer än redo för helg. I dag ska jag fortsätta med mitt påskbakande & trolla fram spännande smakkombinationer, som ni sedan kommer få ta del av här. Ett tips till er att baka till helgens gotte är de här påskbollarna med gömma av chokladägg. Så himla goda & superenkla att göra. 

 Receptet finner ni nedan. 

 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela