ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Greksallad på bryggan

Publicerad 2017-07-11 17:04:00 i Allmänt, Inspiration,

Snacka om en kalasmåltid. I dag gjorde momo en god greksallad som vi åt nere på bryggan i solen. Det blåste hejvilt men det stoppade inte oss. Som tillbehör hade vi nybakade frallor som jag bakade i morse och även några goda delikatessostar. Så himla gott och enkelt. Nu bakar jag muffins i full rulle och i morgon kommer ett helt nytt muffinsrecept som ni inte får missa. Håll utkik!

/ Amélie

Kommentarer

Postat av: ebbabrage

Publicerad 2017-07-11 15:06:26

Vilken fin blogg du har! Har en veckans blogg tävling som du gärna får kika in 💓

Postat av: esmeraldaa

Publicerad 2017-07-11 19:06:44

Så mysigt 😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela