ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Äppelpajbars - det perfekta mellanmålet

Publicerad 2018-04-15 10:48:13 i Annan Sötma, Mellanmål,

Sista dagen på den här veckan är här. Då passar de här barsen med smak av äppelpaj lysande bra att baka inför veckan. Förvara dem i kyl & ta en bar när hungern smyger sig på eller när energin sjunker. De är så himla krämiga i konsistensen & smakar verkligen äppelpaj. Min kära mamma torkar egna äpplen som jag har använt här i men det funkar minst lika bra med köpta. Kommentera gärna om ni önskar recept på hur DU kan torka egna äpplen.

Receptet finner ni nedan. 

 
 
/ Amélie 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela