ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Blondie Brownie - Vit Choklad

Publicerad 2018-04-09 08:23:09 i Brownie,

Även i dag vaknade jag upp till strålande solsken. Härligt vilken energi man kan få av solen. Dagens planer är att ta en springtur i Kronoskogen, plugga till C-uppsatsen, fixa i ordning kaoset på rummet & hänga med Lumi. En relativt händelserik dag. Nu ska jag sätta på en kopp kaffe & planera lite recept. Nedan finner ni ett gott recept på Blondie brownie med vit choklad som går superfort att baka. Kalasbra & så gott!

Receptet finner ni nedan. 

 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-04-29 21:18:25

Lite mer specifikt hur stor form du använt? Och är det vita choklad nibbles man ska blanda i bara? :)

Svar: Jag brukar använda en fyrkantig ugnsform som är runt 20 cm 🙈Chokladbitarna är bara att blanda i.
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela