ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Lillördag - här är de bästa recepten

Publicerad 2018-04-18 13:43:00 i Inspiration,

 Det är ”lillördag” & jag vet att många tycker om att lyxa till det lite extra under den dagen mitt i arbetsveckan. Här nedan finner ni mängder med olika varianter på strålande bra recept som passar till kvällens mys. De går dessutom fort att baka. Hur bra som helst. Genom att trycka på alla olika recepts rubriker kommer du komma till receptet. Hoppas att det smakar!
 
TWIXKLADDKAKA MED SALT KARAMELLSÅS
 
CHOKLADKOLABOLLAR MED GÖMMA
 
BANAN- & KOLAKLADDKAKA
 

Kommentarer

Postat av: enna

Publicerad 2018-05-05 17:57:30

Vilken härlig blogg du har med en massa goda recept :) <3

Svar: Åh, tack fina du 🤗 Glädjer mig att höra!
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela