ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Lyxlunch - Bananpannkakor & Karamelliserad Banan

Publicerad 2018-04-04 14:12:15 i Samarbeten,

Spana in den här lyxlunchen jag serverade mamma i dag. Bananpannkakor med karamelliserad banan & en klick grädde på det. Så himla gott & så enkelt att göra. Snacka om snabbmat in i minsta detalj. Det går verkligen på ett kick att svänga ihop & ett fåtal ingredienser behövs. Jag har använt grädde från Skånemejeriers laktosfria sortiment, som är temat för april månad vad gäller deras ambassadörprogram som jag är en del av.  Så himla kul. Här är den perfekta lunchen för, typ, alla men passar utmärkt till dig som är laktosintolerant. Recept kommer i morgon, så håll utkik då. Scrolla ner för att se härliga bilder. 

 
/ Amélie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela