ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Söker du en fotograf? - outfitbilder, familjeporträtt, djur...

Publicerad 2018-02-08 17:12:00 i Fotografier,

Jag har länge funderat på en sak som kanske skulle intressera en del av er. Här i stan vet jag att det finns ett antal personer som brukar fotografera dagens outfit, bilder på sig själva och så vidare. Men ibland kan det vara svårt att få till en bra bild helt på egen hand. Tanken slog mig att det är något jag skulle kunna hoppa in och jobba för vid önskade tillfällen. 

 Jag har nyligen startat upp eget företag som jag ska utveckla och ta till en helt ny nivå. Man måste börja någonstans och jag ser det här som en bra början i min karriär. Om du som bor i Ljungby Kommun önskar en fotograf, eller vet någon som är i behov av det får ni gärna hör av er till mig via mail. Så kan vi talas vid mer där om vad ni vill ha för sorts bilder, miljö, bakgrund och allt däremellan. 

Kontakta mig på: [email protected]

Här nedan är bilder jag tagit på familj & vänner under åren. Låt er inspireras!

 
 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela