ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Fyllig Brownie

Publicerad 2018-05-13 10:48:33 i Brownie,

Vid det här laget är jag helt säker på att ni vet att jag både tycker om brownie samt choklad. Här är en ny variant, för mig, på brownie som är toppad med en magiskt god chokladganache. En riktigt fyllig brownie som tar med dina smaklökar på en resa du sent kommer att glömma. Hoppas att ni får ett fint avslut på den här veckan & att ni har hunnit äta något gott bakverk, eller två. För det har jag!

 Receptet finner ni nedan. 

 

/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2018-05-15 10:00:27

Alltså WOW!! Tror jag måste göra det här idag. Dregglar typ hahah.

Svar: Nämen åh, tack fina du 💕 Ja, låter som en strålande idé!
Amélie Almén

Postat av: Adrian Gustafsson

Publicerad 2018-05-15 12:54:29

Men gud så goda dessa såg ut! måste prova och Så fin blogg du har! :)
Har precis själv börjat blogga, kolla gärna in på passionateliving.blogg.se om du skulle vilja! :)

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir 🤗 Ska definitivt spana in din blogg. Välkommen till blogg-världen 😎
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela