ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Som jag längtat

Publicerad 2016-07-31 20:54:29 i Allmänt,

Vi klev precis innanför dörren, mamma & jag, efter att ha varit en sväng hos mormor & morfar i stugan. Vi åkte upp dit strax efter klockan 10 i morse och när vi kom dit bjöds det på gofika direkt. Mormor hon kan baka hon. Mums. Mamma & jag hann även med en sväng att plocka lite körsbär och kantareller - det är ju säsong för de båda nu. Sedan bjöd mormor på god greksallad och till det goda ostar (som jag älskar), bröd med mera. Gott var det i alla fall. Det var kul att träffa dem en sväng, var ett tag sedan sist. De är bäst. Jag har dessvärre inte fått ihop i kalendern med att spendera tid där i sommar, vilket är väldigt synd. Det är så mysigt att vara där. Men det gäller att ta till vara på de små tillfällen som erbjuds, precis som i dag.

Så fint deras växthus är.

/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela