ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Fullspäckat osv.

Publicerad 2016-06-29 13:23:26 i Allmänt,

I dag är det onsdag och vädret är lite halvdant. Om en stund ska jag och T åka till Jysk för att titta och eventuellt köpa ett nytt köksbord till vår lägenhet i Kalmar. Vi har varit på jakt efter ett nytt köksbord ett tag nu och häromdagen fann jag ett på Jysk hemsida. Toppen. Senare, framåt eftermiddagen, ska jag och J en sväng till farmor & farfar, där en av våra kusiner är. Det var ett tag sedan vi sågs och det ska bli riktigt kul att träffas igen. I kväll ska jag träffa E en sväng, vilket också var ett bra tag sedan vi sågs. Men de senaste veckorna har varit relativt fullspäckade, för min del, jag har inte riktigt hunnit med att göra allt jag själv velat göra. Nu tar jag nya tag och den här onsdagen är fullspäckad med planer och det gillar jag starkt.

Nu ska jag göra mig iordning det sista innan jag drar vidare.

​/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela