ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Fudgebollar med Oreo

Publicerad 2018-04-29 10:11:28 i Godis,

Sista dagen på den här veckan är här. Visst har jag hunnit med en hel del, men har ändå så mycket kvar att stå i. Just nu är jag inne i en lite mindre energifylld period i livet. Jag pendlar mellan tankar om skolan, till tankar om framtiden och en mängd saker där emellan. Jag tror inte jag är ensam om att känna den här stressen och pressen under vårkanten tätt inpå sommaren. Förhoppningsvis är allt med renoveringen klart nu i veckan och då kan jag ÄNTLIGEN få baka i ett riktigt kök igen. Så taggad. Jag behöver verkligen baka för att både fylla på skafferiet men också för att få tankarna på andra banor. Jag gjorde en omröstning i går på min Instagram @ameliesrecept, där jag frågade vad för typ av fudgebollar jag skulle göra härnäst. Fudgebollar med Oreo var det som majoriteten röstade på och i går svängde jag ihop ett gäng som ni ser här i inlägget. Så gott!

 

Receptet finner ni nedan. 

 

/ Amélie

 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2018-04-29 21:02:30

Du är så duktig på att göra godsaker! :-)

Svar: Åh, tack fina du vad glad jag blir! 😇
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela