ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Brownie - Salt Karamell

Publicerad 2018-02-14 08:43:25 i Brownie,

Glad Alla Dag till er alla. Under de senaste dagarna har jag publicerat några recept som passar in på dagen ni finner dem i kategorin "Alla ♡ Dag", men i dag kommer ett önskat recept från er. Jag ställde frågan på Instagram om recept önskades på brownie med salt karamell. Som för övrigt är galet goda. En stor del tackade ja & receptet finner ni här i dagens inlägg. Brownie passar i alla lägen så varför inte baka ett gäng till fikan i dag? 

Receptet finner ni nedan. 

Jag som både älskar brownie & salt karamell är svag för de här godbitarna. Du bestämmer själv hur mycket karamellsås du vill ha på brownien. Jag föredrar mycket, hehe. 
 
Ett stort tips är att servera med en klick glass, som gör det ännu godare. Det blir som en dessert. 
 
Njut!
 
 
/ Amélie
 

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2018-02-14 14:48:10

guuud så gott det ser ut

Svar: Tack! Är så gott 😍
Amélie Almén

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-02-16 22:00:52

Hur gör man karamellsåsen?

Svar: I kategori "Tillbehör" finner du recept på den 😀
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela