ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Det är sant - det största som hänt mig någonsin!

Publicerad 2018-01-31 12:47:49 i Samarbeten,

Alltså wow! Jag vet helt ärligt inte hur jag ska börja det här inlägget. Jag är så otroligt stolt över mig själv, allt mitt jobb jag har lagt ner på bakning och att fotografera allt jag bakat. Publicera recept både här på bloggen samt på min Instagram @ameliesrecept. Att jag får så fin respons från ER gör mig så otroligt glad. Bakning betyder så mycket för mig och att få dela intresset mer er gör mig så taggad på livet. 

I ett flertal veckor har jag planerat, bakat, skissat ut nya recept till ett samarbete jag ÄNTLIGEN får avslöja. Jag fick frågan av grymma Bakboxen om jag ville vara med och plocka fram ett recept för februari månad. Eh!!! Jaaaaa!! Jag blev så glad att jag började gråta, ringde Teodor direkt och sen hem till familjen. Jag trodde knappt att det var sant. Att få höra att de tycker om det jag delar, mina bilder och min profil gör mig så otroligt glad. Tack, tack och tack för den här möjligheten. 

 
Vad är Bakboxen? Bakboxen har ett inspirerande koncept där de under varje månad skickar ut en unik box med olika produkter, med ett bakomliggande tema. Det jag tycker är roligast med bakboxen är att det alltid är något nytt och spännande i lådan. 
 Precis som det står i bilden ovan kommer receptet inte att avslöjas. Det enda jag kan berätta är att det rör sig om två recept med tropisk-touch. Visst låter det spännande? In och beställ boxen redan i dag och ta reda på de två recepten som gömmer sig i boxen. Du har tid att beställa den fram till den 19/2. Leverans sker i slutet av februari. BESTÄLL HÄR!

/ Amélie

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2018-01-31 18:38:13

Grattis! Vad roligt :)

Svar: Åh, tack så mycket! 🤗
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela