ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Påskpaj

Publicerad 2018-03-24 08:21:24 i Högtider, Paj,

Här är receptet på den kalasgoda Påskpajen jag bakade i går. Så himla enkel att svänga ihop & kräver inte heller någon gräddning i ugn. Jag har fått så mycket inspiration från alla grymma mat- & bakkonton på Instagram. Tack. Här är en kombination av mina favoritfyllningar, som är mjölkchoklad & salt karamell. Det är rena himmelriket för mig & som pricken över i:et härliga chokladägg. Där går det att välja vilka chokladägg man vill. Om du är en lakrits-fantast kan jag rekommendera att tillsätta lakritspulver i karamellsåsen & toppa med lakrits-mandel ägg. Så gott! 

Recept: SALT KARAMELLSÅS

Receptet finner ni nedan.

 
 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela