ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Boka fotografering - inspirerande bilder

Publicerad 2018-05-02 11:52:00 i Fotografier,

Nu närmar det sig studentider och jag kan nästan känna nervositeten, pirret i kroppen som studenterna som ska springa ut från skolans portar känner inför den stora dagen. Jag minns själv nervositeten, stressen och alla tankar kring den tiden. Den dagen är något jag aldrig glömmer. 

Ni som vill boka en fotograf och föreviga bilder från dagen är välkomna att kontakta mig på: [email protected]. Där kan vi talas vid om vad DU är ute efter, vad DU vill ha för bildtyp som du kan rama in och titta på i framtiden. Kanske vill du ha bilder på DIG klädd i din outfit inför utspringet, bilder med kompisar, baldejt eller från balen? DU bestämmer och jag finns här för DIG! 

 För mer inspiration hur mina porträtteringar kan se ut kolla in kategorin: FOTOGRAFIER 

 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela