ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Chokladbollar med Salt Karamell

Publicerad 2018-05-09 09:48:54 i Fika,

På fredag är det chokladbollens dag. Här på bloggen kommer ni få ta del av både gamla som nya recept på chokladbollar i alla olika varianter. I går svängde jag ihop de här godbitarna med en gömma av Salt Karamellsås. Jisses så goda de blev & vilken nostalgi det är att få baka chokladbollar, precis som när jag var barn. Visst bakar jag dem lite mer avancerat än då, men det är ju så himla gott. Eller vad säger ni?

 Receptet finner ni nedan. 

Recept: SALT KARAMELLSÅS 



/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela