ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Glasschokladbollar

Publicerad 2018-05-10 12:15:54 i Fika,

Alltså jag tror att jag har funnit min favorit bland alla varianter av chokladbollar. Jag testade att baka klassiska chokladbollar, fyllda med chokladglass & doppade i mjölkchoklad. Ja, ni hör ju själva hur pass gott det låter. Perfekt att mumsa på en varm sommardag som den här. De funkar utmärkt att ha med i en kylväska till stranden som fika. Hur gott som helst!

Receptet finner ni nedan.

 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela