ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Karamellbollar

Publicerad 2018-05-03 13:50:03 i Mellanmål,

Här är ett otroligt gott & enkelt recept på suveränt mellanmål som går på ett kick att svänga ihop. Jag tycker det är riktigt gott att ha mellisbollar eller bars av olika varianter liggandes i kylen som är smidiga att ta när hungern smyger sig på. Jag som älskar salt karamell är helt såld på de här bollarna fyllda med salt karamellsås. Gahh så gott!

Receptet finner in nedan.

Recept: KARAMELLSÅS 

 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela