ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Hotellfrukost + Hemfärd

Publicerad 2016-05-31 11:37:08 i Allmänt,

Nu avgick precis tåget och vi är på väg mot Alvesta. Vi gick upp runt 07:30, gjorde oss iordning innan vi gick och åt frukost. Det var riktigt god frukost och hotellfrukost är bland det bästa som finns. Mums. I dag var vi båda rätt trötta, vilket inte är så konstigt med tanke på att vi redan kom till Gröna Lund strax efter 13:00. Vi satt där, ute i den gassande solen, tillsammans med hundratals människor i cirka 7 timmar. Huh. Jag hade träsmak i ändan och benen de värkte, men det var det värt. Jag har äntligen fått se min idol, Johnny Depp, i VERKLIGHETEN och jag förstår fortfarande inte att det är sant. Det var magiskt, det är mäktigt och jag är jättelycklig. Föreställ er själva känslan när ens högsta drömmar faktiskt slår in. Det är en obeskrivlig känsla.

Jag tog bilder och filmade tills minneskortet gav upp och sa "Minnet fullt". Då kände jag precis som kortet, att nu är mitt minne fullbordat och fullt av en magisk stund. Jag är så glad. Senare i eftermiddag tänkte jag lägga upp några av bilderna här och redigera videorna. Men nu tänker jag ta en lur och bara ta det lugnt.

Kika gärna in senare!
/ Amélie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela