ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Tenta.

Publicerad 2016-09-29 14:23:00 i Allmänt,

I dag var jag uppe med tuppen eftersom jag behövde ta en dusch innan skolan. I dag hade vi opponering på projekt 2, dvs. att skapa en webbsida i grupper om fyra på en sida vid namn jomm.se. Det gick relativt bra för vår grupp under arbetets gång, dock hade vi några små knasiga problem för oss. Sidan vi arbetat i är nog bland det sämsta jag arbetat i. Det är ett sådant program som ser löjligt enkelt ut att arbeta i, men i själva verket är det riktigt svårt att hitta till varje funktion. Ni kan ju gissa om vi var tjuriga på sidan ibland. Men jag tycker vi lyckades bra, tillsist. Äntligen är det här projektet över, nu återstår det jag tycker är det jobbigaste momentet, nämligen tentan.

I morgon klockan 14:00 sitter jag där i salen, tillsammans med min klass för att avsluta den nuvarande kursen med en tenta på det. Hela min eftermiddag i dag kommer bestå av plugg till den. Jag har till viss del pluggat en hel del nu i dagarna, men jag ska köra stenhårt plugg nu. Den här gången är jag inte riktigt lika nervös som de tidigare, jag har ju gjort det här några gånger nu.

​Tack, Kaffe, för att du finns där i alla stunder! 

​/ Amélie

Kommentarer

Postat av: LeaOlene

Publicerad 2016-09-29 12:32:35

Så fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela