ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

30 December

Publicerad 2017-12-30 09:00:00 i Amélies Julkalender 2017,

Nu närmar det sig ett nytt år med stormsteg. Det kryper i mina fingrar, eftersom det snurrar av mängder med recept jag vill testa att göra. Jag har så många idéer & älskar att improvisera. Här är ett recept som passar kalasbra som dessert på nyårsafton eller när som helst. En kladdkaka med bland annat Twix & Digestive. Alltså wow!
 
Receptet finner ni nedan. 
 
En klick vaniljglass till & kakan är komplett. Fy rackarns så gott det kan vara med kladdkaka. Jag tröttnar aldrig.
 
Kladdkakor är superenkla att göra & kräver inte många minuter att varken förbereda eller baka. Toppen!
 
Jag vet inte hur många kladdkakor jag har hunnit baka i år. Men det jag vet är att jag kommer baka det dubbla antalet under 2018. Det kan jag lova!
 
Hoppas att ni har funnit lite inspiration här på bloggen i min julkalender för i år. I morgon är det dags för årets sista recept & jag kan garantera att ni kommer att älska det - för det gör jag. 
 
 
/ Amélie 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela