ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Kaffe med utsikt

Publicerad 2017-07-02 17:43:00 i Utflykter,

Vårt första stopp blev vid Brösarps backar. Jag tog mig upp för berget & knäppte några bilder. Efter det åkte vi vidare. Vi hamnade en sväng i Simrishamn, där vi tog en god lunch. Sedan gick vi in på Apotekarens trädgårdsbutik & fick med oss lite hem - vad visar jag senare. Så himla fint & mysigt ställe. Därefter åkte vi vidare till Kivik & tog en kaffe med utsikt över hamnen. Nu ska vi vidare på nästa inplanerade aktivitet...

/ Amélie

Kommentarer

Postat av: sonjamathews

Publicerad 2017-07-02 18:22:38

Fina bilder du tar!

Postat av: Ameliealmen

Publicerad 2017-07-02 23:18:57

Tack, fina du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela