ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Blomkålspizza - mini

Publicerad 2017-05-15 18:30:00 i Maträtter, Vegetariskt,

Pizzan finns i alla olika former, smaker, versioner & här är ännu en, nämligen blomkålspizza. Vissa kanske stött på den innan, men här är receptet på hur jag gör min. Det som är så bra med pizza är att den kan kombineras på så många olika vis. Den här gången hade jag tomatsås, buffelmozzarella & färsk basilika som topping. Tro mig, det blev lysande gott. Är du sugen på att testa?

Receptet finner du nedan.

/ Amélie

Kommentarer

Postat av: Matildafritz

Publicerad 2017-05-15 17:18:51

Åh så gott! Perfekt lchf mat! 😊

Postat av: Sweatli

Publicerad 2017-05-15 19:38:22

Gud vad gott, vill också testa!

Postat av: Ameliealmen

Publicerad 2017-05-16 14:41:43

🤗👌🏼

Postat av: Ameliealmen

Publicerad 2017-05-16 14:41:58

Galet gott! Det tycker jag att du ska göra 🤗

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela