ameliealmen.com

AMELIEALMEN.COM

Grymma recept till helgens lördagsmys

Publicerad 2017-11-18 10:30:00 i Amélies recept,

Helgen är här! Jag antar att de flesta av er, som är lediga, pustar ut & lutar er tillbaka. Helt rätt, men för att göra lördagen ännu bättre kan jag varmt rekommendera er att testa något av de här recepten. Det är allt från snabba kladdkakor till enkel glass & ännu mer gott. De här recepten är inget ni vill missa & jag vet att de kommer stilla ert sötsug! Ha en fin helg! 
 
Recepten finner ni i respektive rubrik samt genom att trycka på varje bild. 
 
 
VIT CHOKLAD- & OREOKLADDKAKA
 
Den här mini-kladdkakan är en av mina favoriter. Kladdkakor är mitt tredje namn. Hehe. 
 
 
BOUNTYBOLLAR
 
Här är smidiga bontybollar som går på ett kick att göra. Endast tre ingredienser behövs. 
 
 
 
Pajer uppskattas i alla olika former. Här är en snabb & enkel blåbärsmulpaj med få ingredienser. 
 
 
 
Ännu mer paj, JA TACK! Här är en ren drömkombination med kola & banan toppad med italiensk maräng. Wow! 
 
 
 
Kanske en eller tre kulor chokladbollsglass skulle smaka finfint i afton? Jag hade inte tackat nej!
 
/ Amélie
 
 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2017-11-18 21:17:26

SÅ gott det ser ut!

Svar: Tack fina du!
Amélie Almén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amélie Almén En 21-åring från en liten stad i Småland. Studerar Mediekreatörsprogrammet, vid Linnéuniversitetet i Kalmar. Stort intresse till att baka, fotografera & resa. På min blogg delar jag med mig av mina bästa recept, fotografier & mina resor genom livet. Låt dig inspireras! KONTAKT: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela